Subscribe:

Blogu Facebookda bəyən!

4 сент. 2011 г.

Şıltaq Ruh =)


Kənardan baxanda soyuqqanlıyam..Bunu bilirəm.Hətta:"Aydaa necə özündən razı qızdır."deyənlərdə olur.Eşitməzlikdən gəlirəm =)
Sən nə bilə-bilərsən ki mən necəyəm?!Axı insanları tanımaq olmur...Hər bir insan individualdır.Səni və ya bir qeyrisini deyə bilmərəm amma mən qeyri-adiyəm =))

Əslində mən əsarət altındayam.Şıltaq ruhumun əsarəti...Amma bu əsarət mənə xoşdur.Çünki sənin çəkindiyini mən edə bilərəm =)

Əgər xoşbəxtəmsə sevincimdən qışqıra bilərəm.Xoşbəxt anlarımda gözlərimin içinin gülməsini hiss edirəm =)

Ən pessimist anlarımda nə dost nə tanış heç nə amma heç nə mənə kömək etmir.Yeganə köməyim şıltaq ruhumdur =)

Hiss edirəm ki o məni xoşbəxt edir...Yağışın altında saatlarla çətirsiz qala bilərəm.Ayaqlarımı şappıldadaraq yağışda qaça bilərəm.Səbəbsiz sevinə bilərəm.Üşüyən bədənimə yaş paltarımın toxunuşu,saçlarımdan axan yağış damcılarının yanağımda rəqsi....

Bütün bunlar məni xoşbəxt edir.Küçədə "klass-klass" oynayan uşaqları görəndə məndə onlara qoşulub oynaya bilərəm.Heç nədən və heç kimdən çəkinmədən =)Şəhərdə gəzərkən diqqət cəlb etmək üçün "gürcücə" danışa bilərəm.Şıltaq ruhumun mənə yaratdığı avantajlardır bunlar...

Bəlkə də yazdıqlarımı oxuyub düşünəcəksən ki ya bu qızda ağıl inkişaf etməyib ya da bu qız dəlidir=) Dəli falan deyiləm.Sadəcə şıltaq ruhumun əsarətindəyəm.Amma mən yenə də Xoşbəxtəm =)

P.S-Bir gülüşdə kifayətdir xoşbəxt olmaq üçün.Gülümsə =)

2 комментария:

  1. Mence ozuycun yawayanlar bu dunyadaki en xowbext insanlardir,bawqalarinin dediylerini ewitmemey ama ewitmiy kimi gostermey,onlarin dediyini elememey ama elemiw kimi davranmag,qanunlari pozmag ama emel elemiw kimi yawamag oz dunyani yawamagdi.. :D "Men" merkezli heyat qurmag en yaxwisidi.. :)qeyri adi insan olarag qeyri adi dunyada yawamag :)

    ОтветитьУдалить
  2. DaypoinT bu heyat chox qisadir.Ona gore 5gunluk dunyadi istediyin kimi yasha getsin.Nagillarla dolu oz dunyamizda utopik qehremanlariq her birimiz =)))

    ОтветитьУдалить