Subscribe:

Blogu Facebookda bəyən!

7 сент. 2011 г.

Cavabsız Suallar....



Cavabını hələ də tapa bilmədiyim suallar çoxdur.Mən cavab axtarışında ikən suallar artır.Və bu məni sonsuz suallarla dolu labirintə aparır.Bəzən bezirəm suallardan.Beynimin "Bezmişəm" əmri qarşısında yenə acizəm...

Amma cəmi sual həmişə məni narahat edir.Daha doğrusu çox düşündürür.Mən və mənim "Zati-Aliləri" beynim xarab kaset kimi eyni sualda ilişib qalır.


Səni intizarda qoymayacam əziz oxucu.Sual belədir:Niyə axı biz bir şeyi çox istəyirik,bəzən lap çox istəyirik ,bəzən lap-lap çox istəyirik...Amma əldə etdikdən sonra gözümüzdən işıq sürəti ilə düşür

Yəqin ki bu hal hamımızda baş verir.Qadın və ya kişi fərq etməz.Məsələn, hansısa mağazada nəsə görürük,həmin an ala bilmirik.Məyusluq...Hər gün və ya yolumuz düşəndə o mağazanın önündən keçəndə "ağzımızın suyu" axa-axa həsrətlə baxırıq.Ağlımızdan: "ah kaş mənim olaydi" "maaşımı alıb alacam mütləq" "gərək papadan pul qopardıb bunu alım ee" və s. fikirlər keçir...

Və böyük gün.Çoxdan sənin olmasını gözlədiyin "nəsə" artıq sənindir.Əlinə aldığın ilk 15 saniyə gözlərin gülür sevincindən uçursan yehuuu oleyyy uraaa...Bəs sonra ?!

Bəlkə də bu bir psixoloji haldır bəlkə də həyatın qanunudur bəlkə də insan yaranışdan belədir.Nə bilim.Bəlkələr ola bilərlər...

Amma hələ də tam tutarlı bir cavabım yoxdur bu suala.Sən bu yazımı oxudunsa bəlkə sənin ağlına bir cavab gəldi.Bu sualın cavabı mənə maraqlıdır.Br fikriniz varsa yazın cavabları gözləyəcəm.Xoş arzularla-Xanım =)

Комментариев нет:

Отправить комментарий