Subscribe:

Blogu Facebookda bəyən!

15 дек. 2011 г.

Mənə görə Sosial Məsuliyyət

Son zamanlar cəmiyyətdə o qədər bayağı cümlələr eşidirik ki.Və "sosial məsuliyyət" deyəndə bir anlıq dumanlandı beynim.Təxminən 1-2 dəqiqə sonra "sosial məsuliyyətin" nə demək olduğunu özüm üçün bir tərif formasında qurdum.Nədir mənim üçün "Sosial məsuliyyət" ?
 -Sosial məsuliyyət mənim cəmiyyət qarşısında borcumdur.Bu cəmiyyətin bir fərdi kimi mən,sən, o və qeyrisi boynumuza düşən "sosial məsuliyyəti" dərk etməliyik."Sosial məsuliyyət" insanlığa qayğının formasıdır.Ümumiyyətlə "məsuliyyət" sözünün olduğu hər bir layihə cəmiyyət üçün bir siqnaldır.İrəliyə addımlamaq üçün yaşıl işıqdır.Cəmiyyətin hər bir üzvünün eqoistliyi bir kənara qoyub "sosial məsuliyyətə" daha geniş aspektdə baxmağını istərdim.
 Mən "sosial məsuliyyətimi" bildim,bəs Sən ? =)

 Yazı ,Sosial Məsuliyyət və Mən 2 layihəsi çərçivəsində yazılmışdır

Комментариев нет:

Отправить комментарий